NAVEKSA ShopFloor 365

NAVEKSA ShopFloor 365 er løsningen som betyder en let og effektiv produktionsplanlægning af arbejdet i værkstedet, samt aktuel status på basis af operatørens start og stop meldinger.

Alt foretages på enkle skærmbilleder til både planlæggere og operatører.
Mulighed for sekvensstyring og kø-styring og kontrol, kvalitetsrapportering, jobtidsregistrering, komme/gå, samt sporbarhedsstyring – det hele integreret i Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Læs mere om ShopFloor 365

NAVEKSA CadConnect 365

NAVEKSA CadConnect 365 – er løsningen for at viderebearbejde produkt konstruktionsdata til produktionsdata.
Løsningen muliggør at produktionsteknikeren kan oprette styklister og procesinformation på basis af data fra et CAD system, oprette data manuelt eller kopiere og ændre bestående produkter til nye varianter.
Faciliteter i løsningen som modellering, kostpriskalkulation og automatisk oprettelse af data i Dynamics 365 Business Central, betyder væsentlige tidsbesparelser og reduktion af fejl, når der skal skabes produktionsegnede data.

Læs mere om CadConnect 365

NAVEKSA ItemPlanning 365

NAVEKSA ItemPlanning 365 – er løsningen som giver medarbejdere i salg, lager, indkøb og produktion et fuldt og præcist overblik over beholdninger og forventede fremtidige beholdninger.
”Hvad nu-hvis” konsekvensvisning når det uventede sker, samt præcis beregning af mankosituation, med mulighed for direkte ordreoprettelse for hurtig afhjælpning på både varer, styklister, montagevarer og produktionsordrer i Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Se mere om ItemPlanning 365

NAVEKSA Make-To-Order 365

NAVEKSA Make-To-Order 365 – gør det muligt for produktionsplanlæggere og operatører at planlægge produktionsordrer, styre ændringer i disse og omlægge ordrer – på en nem og overskuelig måde i Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Eksempler på funktionaliteter: Re-planlægning af enkelt-/flerlinjers produktionsordrer med valgfri fremad, baglæns eller ”flaskehals”-principper.

Se mere om Make-to-order 365