Om NAVEKSA

NAVEKSA udvikler og sælger intelligente og brugervenlige tillægsmoduler til handels- og produktionsvirksomheder virksomheder, der anvender Microsoft Dynamics NAV eller Dynamics 365 Business Central som ERP system.

Vores fokus er at levere it-løsninger, der kan hjælpe med at forbedre den daglige styring og kontrol, og dermed bidrage til at øge virksomhedens effektivitet og profitabilitet.

Vi har mange års praktisk erfaring og ekspertise inden for logistik og produktion med Microsoft Dynamics NAV og Dynamics 365 Business Central. Vi er stolte af at udvikle de bedste tillægsløsninger til netop handels- og produktionsvirksomheder.

Vi har hele tiden fokus på at videreudvikle vore løsninger baseret på kundernes behov og tilbagemeldinger samt gennemprøvet teknologi.

Vi er en international virksomhed i vækst startet i 2008. I 2012 blev NAVEKSA omdannet til et aktieselskab som en del af ProHolding gruppen, for derigennem at kunne udvide vores aktiviteter.

Sådan kommer I i gang

NAVEKSA-løsninger er standard plug and play og kan installeres og tages i brug med det samme inden for få timer.

Vores løsninger er skræddersyet til din virksomheds behov – ved at svare på simple set-up spørgsmål tilpasser vi løsningen til jeres behov, og der er ikke brug for yderligere programmering.

NAVEKSA har lokale partnere i Danmark, Norge, Sverige, Tyskland, UK, Nederlandene, Nordamerika og Australien, der kan tilbyde hjælp og ekspertise.

Kontakt os – og få en snak om jeres behov, så vi kan hjælpe jer direkte eller sætte jer i forbindelse med en af vores partnere.